¿Cómo trabajamos?

Ser grande no significa ser mejor…

No somos los más grandes de nuestro mercado, pero creemos firmemente que somos los mejores.

Contamos con profesionales experimentados en todos los mercados y sectores con el fin de unificar conocimientos y, lo más importante, unificar una  visión y una solución para el beneficio de nuestros clientes. Nuestra cultura y la manera en que nos relacionamos con nuestros clientes es especialmente abierta, transparente y multidisciplinar. Trabajamos como un único equipo en España, alineado con nuestros clientes.

Somos una empresa orgullosa de su reputación y en ello basamos aspectos como la innovación, visión de futuro y entendemos que nuestra comprensión y conocimiento del mercado garantizan que el servicio de confianza que ofrecemos a los clientes esté siempre un paso por delante.

Twitter

RT @CushWakeCHICAGO: Shawn Mobley kicked off Chicago Ideas Day today–the culmination of an exciting and thought-provoking week in Chicago.…

21 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUS: Today, workers want their workplace to be authentic, encourage innovation and be a place where long-term friendships are fo…

23 hours ago via Hootsuite Inc.

Hosting an Olympic Games can cost billions. How might Paris use the 2024 Games to catalyse infrastructure investmen… https://t.co/8iTyS9Bdop

1 day ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

467 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

471 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

473 days ago